Showing 1–12 of 29 results

Show sidebar

Serbuk Perap BBQ Lada Hitam (Black Papper) 180gram Zaty’s

RM11.00 RM10.00
  • 4 PERASA PILIHAN:
  • MADU
  • MADU PEDAS
  • BLACKPEPPER
  • ROSEMARRY
  • 200g serbuk perap untuk 2 kg ayam, ikan, daging, makanan laut.
  • Gaul ayam  dll dengan dua sudu minyak. Tabur serbuk perap. Tidak perlu masuk air. Perap 4 jam atau lebih. Bakar atau goreng.
  • Rasa payah nak makan AYAM BAKAR MADU? Jangan susah...korang masih boleh grill ayam madu bbq... dalam dapur je ...guna frying pan pun boleh. Tak yah tumbuk2. Guna je rempah  serbuk ni.
  • Tak yah campur apa2, semua dah lengkap serba rasa.
  • Caranya pun mudah:
  • 1. Basuh ayam, tos. Jangan tak basuh pulak.
  • 2. Letak minyak sesudu dua, gaul.
  • 3. Tabur serbuk bbq ayam madu Zaty's. Gaul. OPSSS! JANGAN MASUK AIR YE!
  • 4. Perap 4 jam atau lebih.
  • 5. Ikut sukalah nak goreng atau bakar.
  • 200 g rempah serbuk untuk 2kg ayam
  • Warnanya merah kerana campuran  serbuk lada dan paprika.
  • 1 paket untuk 2kg ayam ( lbh kurang sekor)
  • Produk diproses dan dihantar oleh Zati D Hati

Serbuk Perap BBQ 4 in 1 FREE 1 Sachet Sambal Belimbing Zoyoh Zaty’s

RM44.00 RM42.00
  • 4 PERASA DALAM 1:
  • MADU
  • MADU PEDAS
  • BLACKPEPPER
  • ROSEMARRY
  • 200g serbuk perap untuk 2 kg ayam, ikan, daging, makanan laut.
  • Gaul ayam  dll dengan dua sudu minyak. Tabur serbuk perap. Tidak perlu masuk air. Perap 4 jam atau lebih. Bakar atau goreng.
  • Rasa payah nak makan AYAM BAKAR MADU? Jangan susah...korang masih boleh grill ayam madu bbq... dalam dapur je ...guna frying pan pun boleh. Tak yah tumbuk2. Guna je rempah  serbuk ni.
  • Tak yah campur apa2, semua dah lengkap serba rasa.
  • Caranya pun mudah:
  • 1. Basuh ayam, tos. Jangan tak basuh pulak.
  • 2. Letak minyak sesudu dua, gaul.
  • 3. Tabur serbuk bbq ayam madu Zaty's. Gaul. OPSSS! JANGAN MASUK AIR YE!
  • 4. Perap 4 jam atau lebih.
  • 5. Ikut sukalah nak goreng atau bakar.
  • 200 g rempah serbuk untuk 2kg ayam
  • Warnanya merah kerana campuran  serbuk lada dan paprika.
  • 1 paket untuk 2kg ayam ( lbh kurang sekor)
  • Produk diproses dan dihantar oleh Zati D Hati

Serbuk Perap BBQ Manis Madu (Sweet Honey) 200gram Zaty’s

RM11.00 RM10.00
  • 4 PERASA PILIHAN:
  • MADU
  • MADU PEDAS
  • BLACKPEPPER
  • ROSEMARRY
  • 200g serbuk perap untuk 2 kg ayam, ikan, daging, makanan laut.
  • Gaul ayam  dll dengan dua sudu minyak. Tabur serbuk perap. Tidak perlu masuk air. Perap 4 jam atau lebih. Bakar atau goreng.
  • Rasa payah nak makan AYAM BAKAR MADU? Jangan susah...korang masih boleh grill ayam madu bbq... dalam dapur je ...guna frying pan pun boleh. Tak yah tumbuk2. Guna je rempah  serbuk ni.
  • Tak yah campur apa2, semua dah lengkap serba rasa.
  • Caranya pun mudah:
  • 1. Basuh ayam, tos. Jangan tak basuh pulak.
  • 2. Letak minyak sesudu dua, gaul.
  • 3. Tabur serbuk bbq ayam madu Zaty's. Gaul. OPSSS! JANGAN MASUK AIR YE!
  • 4. Perap 4 jam atau lebih.
  • 5. Ikut sukalah nak goreng atau bakar.
  • 200 g rempah serbuk untuk 2kg ayam
  • Warnanya merah kerana campuran  serbuk lada dan paprika.
  • 1 paket untuk 2kg ayam ( lbh kurang sekor)
  • Produk diproses dan dihantar oleh Zati D Hati

Gula Melaka Cube Premium Box 520g Malasa

RM15.00 RM12.00
Produk diproses dan dihantar oleh: NRB Food Industries

Cili Giling 300g AzharNora

RM4.50 RM4.00
Produk diproses dan dihantar oleh: Azharnora Enterprise

Serbuk Perap BBQ Sweet Spicy (Pedas Manis) 200gram Zaty’s

RM11.00 RM10.00
  • 4 PERASA PILIHAN:
  • MADU
  • MADU PEDAS
  • BLACKPEPPER
  • ROSEMARRY
  • 200g serbuk perap untuk 2 kg ayam, ikan, daging, makanan laut.
  • Gaul ayam  dll dengan dua sudu minyak. Tabur serbuk perap. Tidak perlu masuk air. Perap 4 jam atau lebih. Bakar atau goreng.
  • Rasa payah nak makan AYAM BAKAR MADU? Jangan susah...korang masih boleh grill ayam madu bbq... dalam dapur je ...guna frying pan pun boleh. Tak yah tumbuk2. Guna je rempah  serbuk ni.
  • Tak yah campur apa2, semua dah lengkap serba rasa.
  • Caranya pun mudah:
  • 1. Basuh ayam, tos. Jangan tak basuh pulak.
  • 2. Letak minyak sesudu dua, gaul.
  • 3. Tabur serbuk bbq ayam madu Zaty's. Gaul. OPSSS! JANGAN MASUK AIR YE!
  • 4. Perap 4 jam atau lebih.
  • 5. Ikut sukalah nak goreng atau bakar.
  • 200 g rempah serbuk untuk 2kg ayam
  • Warnanya merah kerana campuran  serbuk lada dan paprika.
  • 1 paket untuk 2kg ayam ( lbh kurang sekor)
  • Produk diproses dan dihantar oleh Zati D Hati

Perapan Merecik BBQ 300g

RM12.00
Produk diproses dan dihantar oleh: JKZ Group Marketing Sdn Bhd

Gula Melaka Cylinder Premium Box 440g Malasa

RM12.00 RM9.50
Produk diproses dan dihantar oleh: NRB Food Industries

Ve’ Ladid Dendeng Daging 170gram Mariyda Shop Sdn Bhd

RM19.00
  • DENDENG DAGING (RTE)SHELFLIFE - 2 THN, SIMPANAN PD SUHU BILIK/AMBIEN, TANPA PENGAWET, TANPA BAHAN PERASA,
  • BOLEH DI MAKAN DENGAN APA JUA HIDANGAN
  • Produk diproses dan dihantar oleh: Mariyda Shop Sdn Bhd

Rempah Kari Daging Chikta125 gram

RM5.00
Syarikat Chikta Food memberi perhatian kepada penghasilan produk bermutu tinggi dari segi rasa dan permilihan bahan mentah di basuh dan dikeringkan dibawah cuaca panas selama 3hari dan di sangai kekuningan sehingga naik aroma bau rempah. Di adun bersama serbuk bawang putih dan serbuk halia berserta 12 rempah ratus yg lain. Resepi traditional rasa seperti rempah giling aroma rempahnya cukup menyelerakan1. Tidak perlu letak santan tapi tetap pekat dan padu rasa rempahnya.2. 125g Serbuk rempah utk hidangan 20-25 org3. Rasanya seperti rempah giling4.Telah diadun bersama SerbukBawang Putih dan serbuk halia utk rempah kari daging/ayam/kambing.Nota : Elak kena cahaya matahari secara terus.Resepi Kari Daging1.ChikTa Rempah kari Daging 125g2. 4-5 kg Daging3.Bawang besar 4biji4.Bawang putih 4 ulas5.Halia 4cm6.Kulit kayu manis 2 cm/ Halia hiris/ bawang (sikit jer tuk menumis)7.Garam8.Minyak9.Kerisik10.Santan11.KentangCara cara memasak1.Kisar bawang besar, bawang putih, halia dan masukkan sekali rempah dan kisar sekali. (tujuan kita x perlu bancuh asing dikhuatiri terlalu banyak air masa menumis.2.Daging setelah dipotong potong sila basuh dgn tepung mengelakkan bau hanyir. Basuh cuci2 daging yg bercampur tepung dan toskan airnya. Gaul dgn bahan dikisar tadi. Perap 20 minit.3.Masukkan minyak dlm kuali dan tumis hirisan bawang/halia dan kulit kayu manis 4 sekawan (sehingga kekuningan)4.Masukkan Daging yg diperap bersama rempah. Tumis sehingga pecah minyak.5.Masukkan air agak agak tengelam daging didihkan sehingga empuk daging setelah itu masukkan kerisik, kentang serta garam secukup rasa. Didihkan dgn api perlahan dan masukkan santan sehingga mendidih.Nota: Nak letak santan boleh tak mau pon x pa.. Kalu nak letak dlm 200ml jer.

Serbuk Perap BBQ Rosemary 180gram Zaty’s

RM13.00 RM12.00
  • 4 PERASA PILIHAN:
  • MADU
  • MADU PEDAS
  • BLACKPEPPER
  • ROSEMARRY
  • 200g serbuk perap untuk 2 kg ayam, ikan, daging, makanan laut.
  • Gaul ayam  dll dengan dua sudu minyak. Tabur serbuk perap. Tidak perlu masuk air. Perap 4 jam atau lebih. Bakar atau goreng.
  • Rasa payah nak makan AYAM BAKAR MADU? Jangan susah...korang masih boleh grill ayam madu bbq... dalam dapur je ...guna frying pan pun boleh. Tak yah tumbuk2. Guna je rempah  serbuk ni.
  • Tak yah campur apa2, semua dah lengkap serba rasa.
  • Caranya pun mudah:
  • 1. Basuh ayam, tos. Jangan tak basuh pulak.
  • 2. Letak minyak sesudu dua, gaul.
  • 3. Tabur serbuk bbq ayam madu Zaty's. Gaul. OPSSS! JANGAN MASUK AIR YE!
  • 4. Perap 4 jam atau lebih.
  • 5. Ikut sukalah nak goreng atau bakar.
  • 200 g rempah serbuk untuk 2kg ayam
  • Warnanya merah kerana campuran  serbuk lada dan paprika.
  • 1 paket untuk 2kg ayam ( lbh kurang sekor)
  • Produk diproses dan dihantar oleh Zati D Hati

Sirap Gula Melaka 400g Malasa

RM12.00 RM9.50
Produk diproses dan dihantar oleh: NRB Food Industries